2013年10月16日 星期三

新玩意



最近透過信用卡的推廣活動, 得到了一部麵包機,做了第一個黑糖紅莓麵包.





還有自家製pizza, 好玩!







13 則留言:

  1. 麵包機真的好好玩呢~~ 我試過之後真的有d衝動想買, 但...買咗之後又會唔會日日整呢... 所以遲遲仍然未買......

    回覆刪除
  2. 黑糖紅莓麵包,好似好好味咁喎?

    回覆刪除
  3. 我都心郁郁想買麵包機呀!好似好好玩咁~~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係買架,係信用卡禮物,我怕用錢買玩一陣唔玩咪好浪費^_^

      刪除
  4. 我無時間去整啦!又懶得洗!不過見好多人都整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快d去設定那處,set番留言時唔駛入code 啦!

      刪除
  5. yummy yummy,在家整嘢食好开心呢。

    回覆刪除