2015年5月7日 星期四

開跑

夏天到, 看看自己的身型穿短袖衫褲怕會影響市容, 再加上晚上常常睡得不好, 所以決心做運動.


前幾天因為去吃自助餐, 所以在餐前先去跑步, 減少自己的罪惡感. 本來打算去會所做運動, 但剛巧那天沒有開, 唯有到附近的單車徑半跑半行, 出了一身汗. 

沿途青山綠水,只是正在動土的地盤也不少,相信不久將來這區的面貌便會有很大變化!



今天再接再勵, 比上次路程長了一倍, 花了一個小時, 雖然有點累但感覺良好. 希望自己有恆心可以堅持下去吧!


6 則留言:

  1. 加油呀! ^^
    跑步我唔ok的,跑兩跑就想放棄,所以我選擇陪阿仔打羽毛球,自己順便郁下~~ ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 跑步自己一個隨時可以去, 時間比較彈性, 希望可以堅持下去吧

      刪除
  2. 我無時間做運動呀,成日都想抽時間去跑步!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好懶, 有時一星期都做唔到一次運動呀! 到小朋友放暑假更加唔得閒啦!

      刪除
  3. 大熱天時... 飲多d水呀~ 加油~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 不過我發現游水比跑步舒服好多, 只係小朋友一放暑假就無咁得閒啦

      刪除